Klachtenregeling

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  

En, hoe nu verder? 
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie. 
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.  
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

 

Meld je klacht via e-mail naar info@stoer-ingericht.nl of bel naar +31 (0)85-1306893

 

‘We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.'